Recenzije scenske glazbe

Baletna predstava "Apoksiomen", HNK Zagreb 07.11.2017.

"Baletni ansambl zagrebačkog HNK trijumfirao je u petak navečer na praizvedbi poetične, produhovljene i vrlo slojevite baletne predstave 'Apoksiomen' u koreografiji brazilsko-belgijskog koreografa Claudija Bernarda, kojoj je snažan duhovni okvir i poticaj davala veličanstvena muzika Tamare Obrovac.... Posebnu ljepotu i snagu predstavi daje čarobna i vrlo emocionalna glazba skladateljice Tamare Obrovac, koja zvuči kao da su u njoj objedinjeni svi najsnažniji glazbeni idiomi Mediterana, od Afrike do Dalmacije i Istre, pa čak i jazza i elektronike...
Bez tih skladbi, od kojih se ježi koža i koje prodiru direktno u dušu, balet 'Apoksiomen' ne bi bio toliko impresivan. Ta nas glazba - pet vokalnih skladbi te dvije instrumentalne, 'Nostalgičnu temu' i 'Ritam nemira' - odnosi stoljećima unatrag, oslikavajući dvije tisuće godina, od vremena zaboravljenih rituala preko razdoblja u kojem je živio i nestao Apoksiomen pa do njegovog današnjeg, novog života.
Još neviđen doživljaj donose i plesači koji sami izvode pet vokalnih skladbi na starogrčkom, što je za njih sigurno bio, bez obzira na njihovu muzikalnost i disciplinu, iznimno zahtjevan zadatak. Naime, dramaturginja Lada Kaštelan odabrala je i dramaturški obradila fragmente Euripidovih 'Trojanki', dajući time priči i cijelom baletu misaonost, zapitanost i dramatičnost."

(N. Ožegović & tportal)

Predstava "Ljudi od voska", HNK Zagreb, praizvedba 30.12.2016.

"Tamara Obrovac odradila je odličan posao kao autorica glazbe. Prijelazi između scena decentno su popraćeni a-capella pjevanjem ili žanrovski raznolikim instrumentalima, što je Kica također odlično ukomponirao u ritam predstave."

(Tim Hrvaćanin ziher.hr)

Nagrada stručnog žirija 24. Međunarodnog festivala malih scena Rijeka"Veljko Maričić" za najbolju scensku glazbu za predstavu Ljudi od voska u izvedbi HNK Zagreb  - obrazloženje

“Putujući zajedno s pričom kroz sva tri dijela predstave Ljudi od voska, skladateljica Tamara Obrovac provlači etno motive kroz suptilno oblikovane suvremene glazbene minijature gradeći vrlo diskretno tip ambijentalne glazbe koja nenametljivo doprinosi atmosferi predstave. ”